Kul att veta

Pendlar är gjorda av olika material.
Kristaller, trä, glas och metaller.
Jag har bara sett att det används kristaller här i Sverige, men jag kan ha fel.
För att få bästa svaret är kristallpendel det jag föredrar.
Detta beror på att både kristaller, ädelstenar och metaller tenderar att absorbera energi och dessa energier kan lagras eller påverka informationen.
Jag har en kristallpendel som jag använder ibland, men använder oftast min träpendel för kristallpendeln är inte lika känslig för energierna som min träpendel är och kristallpendeln har faktiskt varit missvisande mer än en gång.

När du använder en kristallpendel, välj en metod för att rensa kristallen före sessionen, vare sig det är läkning eller pendel frågor.


För mig då är de annorlunda eftersom jag fick farmors själ till mig och jag är en ljusarbetare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0