Det är bara så här det är.

Det finns mycket tok på nätet, de är sant.
Men jag har kollat igenom och verkligen kollat noga att de är så.
Jag har kollat upp solceller och det är 2 sorters kristall i dom.
Metall blir tung av el och texten jag får har jag kollat upp och allt stämmer.
Jag har också läst vad en ljusbärare är och de är ju verkligen jag min personlighet.Och farmor är här, de har en assistent till mig sätt så jag är 110% säker.
Det är ju helt galet! I solceller är det 2 sorters kristaller. Det är polykristallina och monokristallina och kristallerna absorberar värme med hjälp av solens strålar, Samma sätt är samma funktion av min kristalpendel. Att jag fick den gåvan är för jag är en ljusbärare. Det finns en film om de på youtube och deras information stämmer verkligen in på mig.
Och jag vet att det finns två delar av oss.
Själen är vilja, tanke och känsla och för att vi ska få sina mål så måste vi ha en kropp också-
Alltså är din själ hela din personlighet asså du själv.

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0