Nu uppdatering om min begåvning.

Jag har kontakt med själar genom min kristallpendel.
Kristall suger upp ljuset (absorberar) ljus och på så sätt kan jag ha kontakt med vilken själ jag vill, genom själens verb som är: Tänka, känna och vilja.
Ljusets strålar heter fortroner som gör att solen lyser och det är dom jag har kontakt med.
Om man tänker att det är så så förstår man ju att allt går på enrigi.
Dom energi som vi har så går allt på enrigi.
 
 
Vi har t.ex
vindenrigi.

(null)


Vatten enrigi 

(null)

och solenergi

(null)

 
 
och har man ingen energi så är det mörkt och ingen energi.
vilken jag har märk.
så själva energin kommer ifrån universum som är källan till all energi.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0