Bra änglainformation som INTE handlar om GUD


Alla som undrar var jag har varit så kan jag säga att jag har försökt att få information. Det kan ju inte vara lätt att inte få information om man tar fel på vilken typ av änglar som man ska ha. Det hände mig! I 9 månader eller mer så har jag letat efter att få info om Skyddsänglar. När jag egentligen jag skulle leta efter Jordänglar. Skyddsänglar är änglar som beskyddar en i faror och griper in i kriser, olyckor, osunda liv och faror som väntar runt hörnet.

(null)

 



Jordänglar är änglar på jorden som kan visa sig i fysisk kropp och ja, de stämmer. För jag har sett mina jordänglar på jorden i närheten där jag befinner mig. Jordänglar håller de dom lovar och ger dolda gåvor till oss som lever kvar på denna jord.

(null)


Min kontakt med farmor och farfar är likadant som när dom levde, som nu när dom inte lever längre. Bara det att telefonen har byts ut till en pendel istället för eh telefon.
Och för mig så har GUD ingenting med det här att göra, även om det står så på varenda sida, när det kommer till änglar.

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0