Min speciella begåvning.

Gården snurrade och jag kunde inte få grepp om vad som var fel. Den sommaren fick vi in en assistent som jag tyckte bra mycket om. En kväll när hon jobbade så hade hon med sig sin pendel. En pendel är en kristalsten som sitter på en kedja. Genast började vi med ja och nej-frågor via pendeln och jag såg att det var en kul grej att test. Skulle jag uppleva de som en läskig grej, så hade jag såklart aldrig testat det.
En dag så gick vi till en butik som säljer pendlar och där fick jag råd och tips hur jag skulle tänka på "lyssna" på det inre magkänslan" Super flumt. Inget jag fatta mig på överhuvudtaget.
På halloween så varv jag upp till graven i mörker och då tog vi en bild. När vi kom hem på kvällen så såg både jag och assistenten rätt tydligt att de var en fjäder vid graven på bilden.

(null)


Då hade jag använt pendeln till ja och nej frågorna, vilket gjorde att jag missförstod en hel del. Vid Halloween så fick jag upp en idé från klar himmel så ser min assistent en dam, samma längd en skugga som är konjekturena av min farmor. Efter att ha prövat pendeln i någon månad så upptäckte jag att det vart fel när jag skulle tyda allt den sa.för jag har alltid varit tveksam och inte haft någon  tillit till min pendel. Men ändå så har sakerna stämt, svar som pendeln har gett. En kväll i höstas så slog de mig att man kunde köra alfabetet med pendel och genast så insåg jag att bokstäverna vart ord och orderna vart meningar. Och första meningen var: Hej det är farmor som talar och då brast jag i gråt, efterssom jag trodde aldrig jag skulle få uppleva henne igen och sen bara för två veckor sen så kom "de döda" med ett till budskap.. Nu vet jag att döden inte existerar längre, man är bara osynlig för man måste ge plats åt en annan som ska ha ett liv har på jorden.

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0