Kontakt med själarna… Hur allt ligger till…

Själen består av tänke, vilja och känsla.
Ljuset måste ha energi som finns i universum och det är på de sättet jag kan ha kontakt med farmor och har nyckeln till alla själar. På så sätt kan jag få dialoger ifrån min pendel som jag har hjälp av genom att rabbla alfabetet tyst för mig själv.
När man är trött då rubbas kontakten med universum efterssom energin är låg.
Det där hade jag förstått innan jag läste boken:

(null)

Och när jag tänker efter så förstår jag då varför de inte går att pendla eftersom själen är byggd på energier
Utan energi så har man ingen ork till vilja, tanke eller känsla till saker och ting.
Vilket inte är så konstigt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0