När jag beskriver min kontakt med själar…

Universum har enrgier. Runt de är energibollar som har olika färger, kristaller absorberar dessa enriger. Och min farmor hon har brun energiboll så därför tog jag den Bruna kristallpendeln på affärren. Men det är från enrigibollen jag får kontakten genom pendel genom att den visar alfabetet. Bokstaven blir till ord och ord blir till meningar.
Och enligt weekipedia så är själen kvar har på jorden men skalet. (Kroppen) begraver vi i jorden. Men själen har alltid kontakt med universum där mottagaren (eldbollen) sitter. Genom att tänka, känna eller vilja ha kontakten så kommer man automatiskt till mig så vi kan han kommunikation genom pendeln.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0