Tillbaks på ruta 1.😴 😴😴

Ja nu går ju min assistent på rad och idag fick jag min hjälp tillbaks. Kaoset backar, man jag är fortfarande trött så att jag kan spy. Så snart kommer det en ny. Men som ni vet så har jag min strategi på det hela. Jag tog gym idag och jag körde crosstrainern och det är en bra monstermaskin. Jag fick upp flåset ordentligt idag och jag tog 16 kalorier på 3 minuter och sen var jag så trött att jag kunde knappt gå av ifrån crossen.
Bara för jag hade en bra assistent så fungerade mitt liv som de ska och jag kan medverka som en normal person.


(null)


När allt går som de ska. När normala livet funkar.

(null)

Evit tacksam att min klippa finns.

(null)

Då är vattnet inte falskt längre…

(null)

Utan då får jag var jag.

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0