Fukking midsommar.

Tänk att det är helt otroligt. När jag tror att det har vänt år rätt håll, så vänder vinden tillbaka igen innan man ens har förmåga att reagera. Innan midsommar hade ens börjat så hade en assistent bytt bort sina pass och ändå sitter vi och ta tillbaka hennes pass utan att jag har en vetenskap hur det ligger till. Passen slängs hit och ditt + att hon och jag sitter helt i onödan och bestämmer om vilka som ska jjobba. (Helt i onödan.)
Vilket knycker min enrigi helt i onödan. Dagen då midsommarafton kom så skulle hon duscha mig och hela hon var som en kula i ett flipperspel som sen ledde till att jag fick en schampooflaska i ansiktet. Det var ju det som var droppen plus att hon lyssnade inte ett dugg på vad jag sa.Klart som fan att kontoret ringer mig och jag får skulden. Ja eftersom hon ringer till kontoret och bölar som en jävla snorig fjortis,när det egentligen jag som ska göra de. Så fruktansvärt jävla orättvist. Usch!

(null)

Det här är världen jag längtar efter. Men andras liv går före mitt. 💔😰

(null)

Fukking midsommar!

(null)

Min boost, yes. Trött och orättvistbehandladad.

(null)

Saker som tar några sekunder i vanliga fall tar 15 minuter för henne att göra. Som typ att hämta skorna. Sånt går jag upp i atomer av.Att bolaget pratar med mig som är halv utan hjälp är oproffetionellt från min sida. Sen blev en assistent avstängd och då satte dom in en som går 3 pass, utan att hon går dubbelt.
När nästa kommer så tar vi oss en promenad och allt är stängt. Sen hittade jag ett ställe som hade hamburgare, men det var för lång kö. Vi gick hem för att laga hamburgare. Jag fick hamburgare men jag skrattade så jag tjöt, ja inte ens det kunde gå bra. För så hade hon tagit semelbulla istället för hamburgerbröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0