Semaldagen.

Jag var på mitt assistentbolag och åt semlor och snackade lite med dom om väder och vind.

Mycket som jag har gemensamt med assistentanordnare. Mest handlar det om hur man är som en assistent. Många assistenter tar över för mycket ibland och man känner att man inte får vara med på, det man vill vara med på. Det är då jag känner att vad ska jag göra här, när det skulle vara så kul annars om man var ensam. Det bli ju så fel. 

Aragemang som man gör med sin brukare, så lyssnar man på brukaren och inte gör som man själv vill som assistent. Det är därför jag är villig att förmedla problem som kan upprepas ganska ofta. 


Semlan var god, men inte lika go som min systerdotter. 😍😍😎😎😎💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞


(null)


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0