Nya träningstips som man kan göra inom coronatid.

Bege dig ut i naturen. Tänk över din miljö dä r du bor ? Vad behöver du ? Kolla vad din miljö kan erbjuda. 
Det jag har är en park som kanske inte alla har. 
Där kan jag gå och göra mina övningar. Jag var där en kväll och jag var helt ensam med min assistent. 
Du kan också ta på din favoritmusik, bege dig ut i naturen och spring eller gör någon form av aktivitet med flås i. Du kanske har en cykel, vikter eller något annat att få upp flåset med.
Sen kan du bara fokocera på det natur bi har och bara vara. Man ska undvika folk. 
Jag har varit och gymmat men då har jag en assistent som jag litar på 100%. Andra assistenter som jag inte litar på fullt ut. Tar jag ut i parken,Eller hittar på något annat tidsfördriv.  

Lycka till.

(null)


Glöm inte!

(null)

Och..

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0