Dejtingsidor, funkar dom??

Ja du, det var en jäkla bra fråga du ställer just där. Oftast har det varit en trygghet att ha dom ändå. Man är ju en hopplöst romantiker. Men det har oftast relaterat till ensamhet ändå. Det många människor har svårt över är oftast tre saker:

1. Att inte träffas på en fika ute, trotts att man inte ens vet vem det är som sitter bakom skärmen. Det kan vara en gubbe ifrån Amsterdam som ollar sin Pitt framför sin dataskärm.  Han kanske odlar en massa tulpaner som du bara ser när du ser färgen rosa.  Värt att kolla upp.

2. Superläskigt att jag har assistans. Oh herre gud lilla Nasse kommer fram i dom och många undra vad säger assistenterna om att jag ska ha ett samliv. En sån katastrof. (Handlar mycket om att ta hand om, när det inte alls handlar om de.) Jag har assistens för att få hjälp och mycket av det handlar om att jag och min assistent samarbetar med varann.

3. Alla människor har olia lukter och det finns många orsaker till det. Alla människor har sin personliga lukt. Men ockå kan det bero på en massa olika saker som tobak, dålig munhälsa och hygien. Många har parfymer på sig och många känner doften av pälsdjur mm
Och då är det värlt att kolla upp de. 

4.Vilka värderingar har din dejt. Ja det är värlt att kolla upp det. Hur kul har ni de tillsammans.? Det är lätt att komma överräns bakom skärmen, men i verkligenheten så är det et projekt till att få bli ihoppusslad med någon.....


Så därför är jag.....  

(null)

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0