Nya idéer till en 2 på en ny bok.

När hösten är här kan de kännas lite smådeppigt. Man vill helst ha någon och mysa med och linda in en filt och rå om varandra. I alla fall jag. Sen har man längtan till olika saker. Jag har en sak som jag har drömt om hela mitt liv men jag kanske inte kan få de. Men ändå har jag inte gett upp hoppet och sitter jag som 60 åring och tänker; Varför fick jag inte det. Nej då har jag försökt!
Det är så bra att skriva ner allt man tänker och känner och viktigt att man går ut och gör de man ska ändå, för det finns folk man möter på vägen som man kan bli glad av att se!
Sen tänker man fuck you till dem som tror att man är ett ufo som gör entré på ett varuhus eller var man ska gå till.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0