En idé som jag har!😂✌️

Min granne har diagnoser som ingen kan hjälpa honom med. Han är i 20 års åldern.
Han skriker och kastar saker, springer ut och hans brorsor får bära hem han mm. Det är ingen som vill ta ansvar. 
Eftersom han ständigt skriker och ingen kan behärska hans diagnoser, så tycker jag att man måste kunna ha ett boende som är under jorden. Som i tunnelbanan i Stockholm.  Där det är lätt att ta sig upp i ljuset men ändå bo lite mer isolerat. Där människor som inte kan rå över sina oljud eller kan hans diagnoser.
 Om ingen kan se vi som har diagnoser måste ha våra behov så måste jag bli politiker!
Jag med ADHD och CP- Skada måste kunna sova och leva med allt som innebär att leva med två diagnoser och det kan jag inte p.g.a hans diagnoser krockar med mina.
Man har mattediagnoser i skolan för att kunna förstå. Men dom här diagnoserna har ingen ett endaste rätt. Hur f-n är de möjligt!

(null)


"En trött Lina"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0