It´s my life you know.;)

Den här veckan har jag gjort mer än vad jag har gjort annars. Mycket beror på att jag har haft assistenter som kan ställa upp efter tio och jag mår så bra. Att göra saker som både brukaren och assistenten mår bra av det är bra. För då starker man banden mellan varandra. Man måste ge och ta lite. Det man kan tänka på är att en som är brukare också kan bli bränd och inte bara assistenten. 
I onsdags var jag på bio och såg på världens sjukaste film jag någonsin ha sett. Den hette midsommar och de som är kusligast med den filmen är att den utspelar sig i Hälsingland, som jag var mycket som barn där uppe. Det är ett hus som jag har åkt förbi när jag ska till stugan i Hälsingland. Då när jag ser det så verkligt, så blir det så verkligt och mycket knasiga tankar kommer tillbaka.
Även om den var hur konstig som helst så var den ändå bra.
Så om man gillar säktliknande filmer, så kan det vara en film för dig.

(null)



Sen har jag varit på badet och badat bland alla ungar och deras familjer. Visst blir man ledsen när man ser vissa har lyckats och inte jag. Men många som har familjer kan inte ha så lätt jämt. Vem visar om ett förhållande svajar.:)


(null)



På kvällen drog vi en tur med assistentens bil för att titta på Miriam Brayant.  Hon spelade på Furuvik denna vackra kväll.
https://youtu.be/inyG6QFrkL4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0