1:dagen Falkenberg


 
I dag var vii första dagen på stranden, Den bästa stranden man kan vara på när det är soligt och varmt.  Att vara vid havet och på en strand som är fridfull. Det är som att ha en tarapi för själen.
Det som gör mig så stressad oftast är att mina assistenter har tider att följa och oftast så viil männinskor inte ha dom krav eller vill förstå att det inte är mitt problem. Efterssom jag har problem med sånt så blir det bara en stress för mig. När man är här då kan man focusera på andra saker, än bara tiden ska stå i centrum.Mycket det jag gör som är roligt är inte bara för arr JAG ska ha det roligt, utan jag gillar att  göra saker mad assistenten som dom också tycker är kul och leva får jag verkligen göra här nere.
 
(null)
 
Bilresan gick bra hit och det är inte ofta jag somnar under bilfärden. Men har man en bra kudde med  sig hemifrån. Alla mäniskor behöver ha vila och speciellt vi som har särskilda behov.
 
(null)
 
 
Här sitter jag i paradiset och det är ju så underbart.:)
(null)



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0