Så jäkla korkat...

När man tror allt är lungt så är det inte det och allt handlar om människor. Man förklarar att man måste ta de på min nivå och att man måste samarbeta, så väljer människor att inte  göra det. Mitt i detta så ska en ny person vara så oförskämd att hon ska uppfostra mig. När jag då säger något ont om hennes barn, då blir det ett jäkla liv.  Då har man inget med det yrket att hämta.
När jag sa att jag inte vill ha henne på pass så sa jag det jag tyckte och sa att hon var en idiot så blev hon arg. Asså varför ber man om att veta saker, om man inte tål att veta svaret. Hon vägrar också ta bort sina pass även när hon tycker jag är oförskämd och ouppfostrad. Asså, orka!!!!
Jag har timmar för att klara mig p. g.a min CP- skada och ADHD. Inte att idioter som hon ska försörja sin familj genom att saga åt en 40-åring att sätta på sig sin dunjacka. Ursäkta, men jag tappar fan i mig lökarna på Willys.🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤️❤️❤️❤️😚😚😚

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0