Jag kom hem till slut

Nu har man varit hemma ett par dagar. Men att komma hem så var det mer än lugnt och det som skulle ha gjorts fick man göra nu istället. Jag tog en promenad genom Uppsala citys gågata och tog en klippning. Mitt hår behövdes verkligen klippa till sig och få en ny uppfräschning.
Jag var på Gyllene saxen och tog en dropp in tid. Lokalen var stor och rymlig och den äger inga trappor. Vilket är kanon. Priset var rimligt att man fick betala. Sen var de trevliga och dem vände till mig som kund och inte till min assistent. Vilket har varit mycket förr. Dem är fem av fem stjärnor. Helt otroligt bra!

Före jag klippte mig.

(null)


Efter jag klippte mig.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0