Tankar kring Biggest Loser

Ja nu har Biggest Loser börjat. Ett program som jag älskar och är imponerad. Men också har jag svårt att förstå upplägget kring programmet. Om jag skulle ha ett program med människor så skulle jag ha in vattengympa och relax på schemat. Att gå från soffa till att röra sig ser jag som en riskfylld uppgift att tillföra. Att röra sig i vatten om man är stor och orörlig, det är ingen dålig idé.Jag har själv varit stor. Ja inte så stor, men tillräckligt stor för att förstå hur ont det gör att röra sig om man har hamnat i dåligt mönster.
Mitt upplägg skulle vara. Att man kom till slottet, samling, vattengympa, "deras kost" yogarörelser där det inte är så mycket med handleder och knän. Övningar som man kan göra är Sälen,Trädet med hjälp av varandras händer, kobran,barnet, Sfnixen.
Köra mycket på kost.
Detta är min träning. Alla typ av träningar ser olika ut.

(null)
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0