Tankar och valborg.😴😴😴

Den här Valborg tog ju priset.
 Hur kan det vara så kallt från den ena dagen ifrån den andra. Det är bara deppigt.
Ända som är bra med det är att all kräk och fylla sköljs bort. 
Nä, jag var bara ut en sväng och åt mat. Men att gå och äta på ett ställe, där dom inte var så trevliga, det är inte kul.

(null)

 Många gånger så blir jag osynlig och det är mycket det som jag inte gillar. Många gånger tror människor att jag inte kan eller vet så mycket och det sårar mig. Ja, det är jag som skriver på min blogg på egen hand.
Mina diagnoser är CP och sen har jag ADHD. Vilken är en bra kombo. 
Sen har jag fått ett nytt jobb och det går nog bra och jag kommer och gilla det när man får sin tid till det. Men tänkar på att ens tacka nej, det finns inte på min karta just nu. 

(null)


Kan bara säga, ta dig i brasan. För någon majbrasa fanns det garanterat inte.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0