När man bara får nog!



.... Så blir livet som en milkshake.😏😅
(null)


När jag skriver det här är en person som inte mår så bra.
Sen mamma och pappa åkte till stugan så har det vari minst sagt turbelänt hos mig.
Efter en ganska lång tid av psykiska påhopp så flyttade jag till en lägenhet och på det sättet fick beviljad assistans.
Att få folk och människor att förstå vad assistans innebär är som att slå pannan mot en blodig vägg.
Den här veckan så har allt hänt.

1. Min toalett vart stopp för en assistent har spolat ner kattsand i toaletten.Fast jag säger gång på gång till alla. Spola inte ner kattsand i toaletten. Nä dom gör de!Jag får tömma toan morgonen därpå med big pack låda och vatten och kiss ner i skurhinken
3. Har fått jobb. Vad gör assistenten?? Jo när jag är nära att komma försent så sätter hon sig och äter macka. Så jag kom försent!
4. Katten kissar i sängen eftersom jag får inte hjälp med lådan på rätt sätt, när jag har sagt flera gånger hur dom ska göra. Lägat på tio olika ställen i lägenheten + soffa. Eftersom sängen var nerpissad.
5. En ass gräver i min väska för att hitta assistentkortet, fast jag säger att jag har inte hand om kortet...
6. En assistent pratar samma sak om och om igen. Fast jag svarar så kommer hon ihåg 4 min högst sen är hon där igen samma fras och frågor. Jag förstår inte...Tjatar hål i huvudet på mig snart...
Lina Lina Lina vill du att jag ska jobba här. Lina Lina Lina du får sägs till annars. Lina Lina Lina annars tar jag jobbet på gruppbostad.
Hur jag än svarar så fortsätter hon.
Hur fan ska jag vara mot folk?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0