Mitt nya liv...

(null)


Just nu har mitt nya liv börjat.
Det är så lätt för en annan och säga, man måste släppa det förfluttna och gå vidare. För det dom har hänt har hänt. Det är kanske sant!
Men det är i alla fall så och ärr kvar i mig som har gjort mig illa...
Jag hoppas att jag och mina medarbetare får pengar, så jag kan driva mitt projekt vidare.
Annars får jag göra som min pappa. Han lottar och hoppas på tur och nöten han knäckte var guldkornet.
Nu får man hoppas att guldkornet hamnar på min tallrik.
Annars kan manar bli rik på tallar, eftersom man måste göra träd för att kunna göra en bok och det kan man inte göra i innestaden. Om man inte tar dom i parken. Taniga rakare!

Hej hopp gummisnopp
och det äger inte jag häller

Om jag ska riktigt ärlig så är dom människor som hjälper mig och håller om mig med stöttning och varnade ord som byter något och det blir jag så rörd att tänka på ibland.
Och du baktalade suger. För jag KAN prata för mig själv. Det är bara fräcka fröken höger som vill något annat och därför så röstar jag inte på dom häller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0