Det här irriterar mig!

Många som ska bli assistenter i anmänt stövlar in och tror att dom hjälper mig genom att styra och ställa. Fråga istället om man är osäker.

Jag är vuxen. Behandla mig som att du är jag. Om man jobbar så beter man sig, som att man jobbar på ett vilket jobb som helst.

Katten är mitt bekymmer. Skaffar ingen katt bara för andra ska ha huvudverk för den.

Toalett finns om odören faller på. T.ex pruttar mm och dyligt.

Prat och frågor görs vid reklampaus.

När du jobbar som assistent, då har jag rätt, så ta in det jag säger. Annars är det vänskap du är ute efter.

Min näsa känner vittring och min näsa säger odörer. Amen!

Jag var till ortopediska idag och visste ni att dom tar hjälp av Jehovas för att kunna gå bättre....😅😅😅😅👍
Inte bara skenor där inte.

(null)
Jehovas.😅😅
(null)


Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0