Orättvist behandlad.

(null)

Igår var jag på Kebabhouse och skulle äta kebab med mina assistenter.
Genast kom det en domdus kvinna och sa till mina assistenter:

- Ni kan sitta där sa hon till mina assistenter och ställa den där. Blir så dragigt inne annars om dörrarna ska gå upp hela tiden.

Genast blev jag småförbannad. Men det är klart att jag drar in alla mina känslor inom mig. Men det var mera hennes sett som jag regerade på.
 Hon var en städare. Istället för att torka sina bord så blev hennes uppgift helt annat vad jag skulle sitta. Sen hade vi sätt oss och vi tänkte på vad vi skulle äta...
Medans vi satt där så kom hon tillbaka:
- Ni får beställa i kassan sa hon medan hon torkade av andra borden.
- Vi vet det skrek jag lite högt och blängde surt på henne. Sen försvann jag med permon när jag vart påklädd, skogstokig av vansinne!
 Klart att hon inte tyckte att det var en big deal, det var inte hon som vart dissad.
Sen när vi ringde så sa hon:
- Aa jag brukar hänvisa t.o.m alla gå undan med sina barnvagnar.
Hon menar väl men eftersom jag inte vill vara " speciell."
Så blir det fel.
Eftersom jag var gäst och hon var städare så kunde hon bara göra sitt job med trasa och lilla fåniga hinken som hon hade sitt bruna äckliga vatten i.

Hur fan kan en liten kvinna som jag och två assistenter får sån jäkla uppståndelse?
Jag måste vara drottningen på tronen som råka bo i en stad där en smutsig å rinner, Fyrisån!


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0