Mera om resan.😅🤪🤗🌸🌺🍃😄☀️☀️☀️


Jag har varit på dejt. Tjo hooo.😅😅😅❤️🤪🤪....

(null)

Just de. Med en torkställning.
Asså det slår bara slint i huvudet på mig här i denna hettan.😅😅😅 Nu tillbaka på resan...

Blev bjudna på grillat, bara jag tänkte på grillat så hörde min moster mina tankar.🤗❤️😅

(null)

Dagen efter så blev det shopping på mitt älsklingställe, Ullared!:) Där är det ett ställe där man kan få ALLT!

(null)

Här är man laddat för flera timmars shopping.😅😅🤣🤣 Tur att det finns fläktar på varuhuset. Annars hade det bara inte gått!!!😅🤪

(null)

Massor med bad.😅☀️☀️☀️🌿🌿

(null)

Vissa uppskattar resan....
Andra inte..

(null)

Här har ni havs och soldyrkaren... Miss summer.🤪🤗😍☀️☀️☀️

(null)

Ett gott skratt förlänger livet sa jag sen gled stolen ner i sanden och hatten på sne.🤣🤣😅😅

(null)

Tänk att få vara på denna underbara plats  när det är sån extrem varm sommar. Det är ingen vanlig sommar utan bastueffekt sommar.😅😅😅😅

(null)

Kart man leker djurtransport när det är för varmt för att vara hund.😘❤️😉

Är det inte vackert så säg?!
Vilken vy!!😅😉

(null)

Pappa som kämpar på kärran i hettan. Finaste pappa😅😘❤️

(null)

Dagen före min födelsedag när vi hade ätit så gott och beställt mat och köpt massor med glass ect. Så bestämde kyl och frys att säga upp sig och det kan man säga vad man vill om.😰💔
Som plåster på såret så fick jag min älskade Baylis som jag hade välat ha  sen dag nr 1.
Andra skaffar BARN
Och andra tar sig en Baylis!

(null)

Omedveten om vad som kommer här näst.😅😉

(null)

Men efter mycket turbelens så blev min födelsedag av i alla fall..

(null)

Så blev de 40- dags fest. Men inte blev det någon äggtoddy för de.😅😅
Istället beundrar jag min mormor som snart är 90 år att ha gjort sån fin krans. Hon är bara för go.😅😅🤗🤗❤️❤️🌸🌸🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

(null)

Och vilken underbar god mat mumms.😅❤️🌸😉

(null)

Och tårta.😅😉

(null)

Ni undrar väl vad jag fick...😏🤔
Så fick jag otroligt fina presenter men  en sak som jag verkligen hade önskat mig var biljetter till Pilsner och penseldrag...

(null)

Åh så jäkla bra de var.😅😅😅😉😉😘😘❤️❤️❤️

(null)

Helnöjd och vilken födelsedag man fick.Waow.😅🌸🍃🤗🌺☀️😘😘😘

(null)

Sista dagen så blev de. BAD....

(null)

Med hela gänget.

(null)

Men det är klart man hann med laxrestuarangen också..
.
(null)

Slutet gott allting gott
Den dagen som jag skulle åka hem kom... Klart att jag var nöjd med resan trotts min assistent som var lite speciell om man säger så.😅🙏💞👍🏼

(null)

Men Nisse älsklingen kommer sakna mig och jag honom....

(null)

Ses nästa sommar.😰❤️🌸🍃🌻🌿😰

(null)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0