Detta är HELT HELT sjukt.😰😰😰😰

För över 20 år sen gjorde jag ett test om jag var utvecklingstörd.Det var bevisat att jag hade de sa psykologen.
De åren var hemska och jag tyckte det aldrig stämde. I maj gjorde jag samma test. Först så skulle vi få tag på det utlåtandet. Psykologen hittade inte de. Så nu fick jag veta att jag inte har någon utvecklingstörning! Att göra samma test var inget jobbigt men eftersom folk har så svårt att förstå hur man kan vara så smart och lära sig så mycket det var för mig en gåta....
Testet jag gjorde visade att jag var smartare välbart och inlärning på 70.
Men i alla fall...Om någon frågar vad jag gör så pluggar jag matte och har bara en vanlig CP- skada.☀️☀️☀️🤗🤗🤗
Så får vi se vad det blir sen
Men det är väl en skam att ha en CP- skada och ändå var så smart.😰😰😰 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0