Nöjd med tillvaron

Racerunning håller jag också på med.Det är ett fantastiskt sätt att få upp både kondition och svagheter för oss som har en CP-skada.

Kanon att man kunde en komma på en sådan grej.😅👍🏼

https://youtu.be/oyPkgkwSZoY

Sen har jag vart på kanivaltåg.Som är också bland det roligaste jag vet.Så himla bra musik,sambamusik.😅😅😅

Om jag nu inte hade min CP-skada. Så hade jag nog varit med i ett samba tåg, men så kan man nog inte tänka...

Jag bada ju faktiskt igår...

Och kasta lite freesbee idag...

Så nöjd är jag ändå...

Och trött

En till häftig sak som var med i tåget var den här.

Mysigt att det är så fina rosor i parken. I min träningsarena.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0