Saningen

Som alla vet så lever jag i en assistentrelation. Ibland är strömmen på vilket är bra men ibland är den utdragen och då vill man inte vara med längre. Eftersom det påverkas hela mitt liv. När en dag går så går även en dag av mitt liv och det fungerarar helt inte. Men just nu så går min assistans hur bra som helst och det är dom här stunderna man ska ta vara på.
 
Den här veckan har jag gjort ofantligt mycket. Så mycket så att man har en vaken kropp men ändå sömnen är ständigt på.
 
När sömnen påverkas...

Träning. Det som gör att man mår så bra.Jag märker att jag blir inte lika spastisk och sen sprider jag en narturlig glädje så att andra vill vara i min närhet.Därför tror jag att inge surkärring aldrig tränar.;)

Här brinner det i knutarna i min cykeltempo.


https://youtu.be/2K2OUlN118M

Min nya sport.Så jäkla kul.;)

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0