En fin novemberdag

Vilken härlig dag.;) Perfekt att gå till gymmet idag.

Hur vackert är inte det här? Alla klagar på snön, men den gör mig glad.Inte nog att jag kan gå så bra i snön,utan jag får ragg med den med.😉❄️👍🏻

Man vet aldrig vad jag tänker i stundens hetta.Skulle jag va solen,så skulle all snö smältas.Tråkigt,inge ragg.Snyft*

Kämpar som en liten oxe och bra går det.Megakul❄️💪🏼💪🏼🌺

Äntligen är man igång på gymmet.Underbarbart.❄️😆😀❤️Men oj vad trött man kan bli.Herreguuud.😂😂😂

Härligt med tacomys efter gymmet.Man måste ha energi till att orka ta emot att få så mycket kärlek..

Tänk hur vädret kan påverka en bara för solen är närvarande.Snö + sol = sant

Behöver ha någon att dela livet med....

...Du som delar mitt hjärta tillsammans med mitt galna levene...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0