Me på Åland

Prata med den individen du ska prata med!
 
Att göra sig hörd och synlig i dagens tider är inte det lättaste.
Oftast blir man stämplad som en nolla och man gör allt för att detta inte ska inträffa.
Oftast så tror ju människor att den som har rullstol inte förstår något, men det är fel. Vi förstår allt!
Så du kan lära dig att titta på oss när vi försöker kommunisera.
Kan inte individen prata så kan du åtminstone titta på personen och prata så får assistenten berätta vad han / hon menar.
Vi var på ålandhav igår jag och min assistent. Det var ju trevligt. Vissa prata ju med assistenten när det gällde mig, men det var många som såg på mig när jag gjorde mig hörd och det vill jag också säga ett stort tack till.
 
Här är man på väg till Åland. Lite aning trött...Men kul ska de bli.
 
 
Blev visst lite hungrig.;)
 

Sen var det shopping.
 

Bara en massa snask och en godisråtta.;)
 
 
Man måste ju förstås ut på däck med och njuta av den fina utsikten.
 
 
Sen var det MAAAT!!!!!!!!!! Förrätt- kallrätt
 

Varmrätt. Jag tog Revbenspjäll potatisgratäng och rödvinssås.
 
 
Efterrätt en massa gott bl.a ost och kex. Chokladmouse och mm.
 
 
Vackra saker.;)
 
Där jag satt och åt. Så fin så...
 
Utsikt av där all underbara maten hat varit;( *Snyft*
 

Hemma var man efterlängtad.
 
 
Lagom att chilla på ballkongen efter en lång dag på båten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0