Resa till grönan.;)

Jag e på g.;(

 
Nu drar vi!!


Måste påpeka att varför har man en ramp som INTE funkar att dra ut.Dåligt.Jag som har ett funktionshinder Borde kunna åka själv med tåg,men eftersom det e så dåligt.Så går det tyvärr inte!
 

Vilken lycka att åka båt än att sitta hemma och tråka
 

Nu är vi snart där vi ska vara.;)

 
Mat först.Mm gott det ska bli med pizza.


Håll i dig!Nu åker vi karuseller!
 
 
 
 
 

Här åker jag karusell!
 
https://www.youtube.com/watch?v=FnufhWDEi34&list=UUdqjfgNegCa-GQ_dhF_tW8w
 
Hamrar som fan.
 
https://www.youtube.com/watch?v=7D2pCe_byJU&list=UUdqjfgNegCa-GQ_dhF_tW8w&index=1

Fyller på med salter.
Stackars assistent som gör allt för att inte komma med på bild.:)



Otroligt vackert på Grönan.;)Kul att vara där.:)


Nöjd för dagen.Hemresa nalkas.
 

Tack till all personal och alla som hjälpte till.Utan er hade det inte gått.
Jag hoppas att alla var som ni.Ni har verkligen ett hjärta av guld.Puss på er.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0