Sillsallabim, jag tror jag kom på ett julerim.;)

 
Jag är så jäkla bitter, här sitter jag under granen med paket,krimskrams, juleljus och glitter.
Ute är det regnrusk så långt ögat ser, en vit jul det va Lina ber.
Ut med alla CP-fördommar i detta land,det önskar jag mig i ett paket med silverband.
En juleknäcke till gröten jag ska bre.  Bort med alla CP- fördommar som sends på tv 3 innan jag blir riktigt sne!
Jag hoppas jag kommer på tv någon dag så ska mitt liv visa upp. Ja här är ju jag!
Det är det ända jag nu dig ber. Du som ser det här.Vad kan jag önska mer, än att ha vännen kär!
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne hallberg

Oj vilket bra rim. Vilken begåvning du är. Kram

2014-12-10 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0