Bilder från kryssningen 17-18 maj

Tjena bloggaren. Är allt som det ska eller?



Söker värsta karlen nu ju.;)



Sexig possition!



Kolla, till och med grepfrukterna vill ha min frukost. Trevligt.*ironi*



Sottis vill inte att matte ska gå.:(



Fan vilken erotisk byst.;P



Väljer smink. Puss puss*


Så... Dags att flytta.Ska du med?;)



Gänget bus på G!



Håll i er. Nu drar vi!



Solen kom först...




Sen kom bussen.




Två pinglor startklara!



Vi kom på båsen till slut.*Perfekt*



Hola. Här får man ducka om någon skulle släppa sig.



Maten utanför båten. Jag var ashungrig.




Trötter jag laddar...


Kom på båten i allafall.



Väntar på insläpp ifrån speeddaten, men den vart inte så lyckad precis.



Alla killar ville dansa med mig efter 1 cider. Helt makalöst!:D



Rullebugg utan dess like. Galen som en toka...



Efter mycket dans o hångel så gungade ja mid i båtens gungning. Något full då kanske...




Vad är godare än räkmacka till frukost.;) Bagetter, mums!




Här äts det frulle.



Jag i Taxfreen!



Så ska man ha gooodiis!


Efter 4 timmars sömn är man rätt mör.



Slutet gott. Allting gott. Jag druknade inte...



...Utan kom hem till min snutte.:*



Pillade i mig middag.



Puss matte. Jag älskar dig.



Adrian uppskattar också att matte e hemma.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh vilka härliga bilder som du bjussar på!!!

Superskoj att läsa och se :)

Kram

2012-06-06 @ 12:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0