fikadag 19 maj

Mitt humör var inte direkt på topp när jag vaknade, direkt.:(



Men jag försökte kravla mig ur och tog en morgondusch.



Klar blev min i allafall.



Mm, Carros goda macka påmindes av påsken.



Ingen kan sova så gott som en katt kan göra.



Pingla söker make.;)= sant



Så sexig man kan vara då.;)



Ensam i min lilla lilla värld så kommer man ut.



Råga se på kanivaltåg igen.



Vill ha kläder. Kläder är min nostalgi.



Vill ha den...



och den köpte jag.



Den vill jag ha med.;)



Vill ha vill ha och vill haaaaaaaaa.;)



Vill ha en fikkavaljer. Jag bjuder! Och du... Du får mig på köpet.;)



Mm middag efter några timmar efter "de goda fikat".



Te som fika efter maten



Lilla goa Sotis kan ge kärlek han.*puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0