Dagen före det roliga...

Kissen ser på morgontv med matte sin.




Assistenten med.



Ringer om grannarna som vanligt.



Isvatten med lila sugrör blir jag glad av.:)



Renar både CP-halsar och munhålor.Kyssäkta dessutom.



Jag finns på youtube med som linadenfina78



Superteamet fixar med bloggen.



Lunch på G!



Gott käk va.;)



Sottis ska ju klart vara med.



Finkläder på plats till kryningen.



Tefilka men lite seg.



En visning på hakan hur mycket i vikt jag har gått ner.Lite skilnad tycker jag!



Tighs som ska in i min byrå.



Man hamna ute.



MC donken för att rena strupen.



Lina alltid sugen på ny bikkini.


God middag vid tv...



Och popcorn såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0