Sol och mys i parken 20 maj

Och vad ska trollet göra idag då?



Assistent gullar med katt.



Mm gott.



Sottis ska vara med och att. Ja absolut!



Tänderna ska bli rena.



Härligt väder ute idag, vergligen.



Vist e Fyrisån vacker?




Kan någon säga mig vad CP-filen är?!



Tokfin bild på slottet.



Min trädgård är mitt paradis.



Så vackert.;)



Solens strålar smeker mig.;)



Om du går framför mig kan du be att få komma frm istället du ska tränga dig.
 Det tycker jag känns otrevligt. Jag är samma person även om jag inte går
och förstår lika mycket dom du.;)



Fan, vilken underbar sallad.



Här byggs den skitbraiga bron.



2 fjantar som vill pussa dig.;)



Tog en dusch på kvällen sen.*a flashwoman*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0