shoppingdag och mys

Trött och hungrig Lina



Mm,gott med frulle och Blue frut te.



Det är snö på granntaket. Ändast Lina är klarvaken.*nope*



Tvätt i ansiktet av en svamp som lukar bäver.*Urk*


¨
Sitter i min utpossiton.;)



Fy vad kallt. Lika kallt ute som i en frysbox.*brr*



Shoppade lite...



Affären hette...



Mysbyxor ska jag köpa så man inte fyser. Billiga och bra.;)




Hämnade på hemköp köpte...



Fika med mig hem.



Assistentmjölk till speciell assistent



Byxorna passa perfekt.;)



Lunch mums



Singel som man är så bli man leds när staken går sönder till advent.:)









Saffransbullen på gödning i min mage.;)




Självtaget kort. Söt jag e va?



Fika igen.;)



Bloggqueen.;)



Pankaka med sirap för syltan var slut. Om man glömmer får man tänka hur man kan göra det bästa utav situationen.:)




Den här smaka urk.*blä* ....



.... Så set vart fik istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0