Tröttsam men händelserik dag.;)

Trött och seg. Ska nog ut.

image description

... Och ut kom jag trotts allt.:)

image description

Jag hamnade förstås på Willys. Mat, mat och åter mat.:D

image description

Ett fint och vackert träd.

image description

Taco hej var det här.

image description

Jag fick lite enrigi som du ser.:)



Mer snö och is i frysen än ute.*tummen upp*

image description

Sen dog man igen och Sottis kom på min begravning.:(



På´t igen.:) Ångande vatten är ett tips.



Sen vart jag så trött att jag hamnade vid datorn.:) Vid väntan på mat.



Skulle vara gott, men tyvärr så kunde hon inte laga mat.:(



Men jag åt ändå och såg inte så jätte happy ut.:( Inte så konstigt.



Ute på Ballkongen var det fint i alla fall.



Tven visade...

Se hela bilden








                  HAHA. VILKEN LITEN BILD!!!*LOL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0