Möbleringdagen....

Nu är man vaken...



Men vilken jäkla natt. Den gav mig ögonalargi.

Assistenten sitter vid min dator och kollar bloggen.



Sen ringde telefonen och assistenten skulle skriva upp ett telefonnummer till mig.


Sen kom mamma så jag satt på kaffe åt henne.

Först passade jag att äta frukostmacka...



Sen vart det kaffe och vatten..



Sen kom mamma med påsen med biljetterna.Ska visa imorgon var jag ska nogonstans



...och då vart det the istället..



Assistent tar ner mina hyllor,ska göra om rummet så inte grannarna stör mig.



Jag hjälper till så gott det går genom att damma av min CD-spelare.Mitt sätt att städa på.



Katten kollar på oss som vi inte var kloka.Öhhhhhh,vad gör ni???



Tog en pause vid datorn och åt ägg med kaviar.



Sen kom en assistent.Här fyller hon i sina papper...



..och då passade jag på att dricka ännu mera the.:D



Nice.



Katten skulle förstås vara med.



Efter allt the så fixade vi i rummet....



Medan katten sitter i fönstret och tittar på allt som rör sig på gatan.



Rummet vart fint och nu är jag stolt.



Sen gick jag till affären..



Men det gick inge bra för jag hade inga pengar...



Men det löste sig till slut.



Älskar syren.I love it.



Sen kom vi hem...



...och lagade mat



Såg på tv...



Adrian fick också gott att äta.



Och det vart han bara glad av.

Såg på parlamentet och åt chips...



...Och min cider.



Slutligen så fick jag mitt the.............IGEN??!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0