IKEA och skrivarkurs.

Vaken men så himla trött.



Vikar glatt till blogarna. Äntligen uppe.



Så var te och macka serverad.:)



Maloo är kanske också morgontrött? Vem vet!



Katten njuter av assistentens fötter. Här luktar det tåbira.GHHHAA!!



Jag är på dåligt humör idag.



Tur att jag har en assistent som livar upp stämningen.



Så äntligen var jag påklädd efter allt sehet vid tv:n



Jag gör mig i ordning...



Gör mig fin i håret.



Sitter vid datorn,man vill ju inte missa något.



Vi är två värstingar i stan,så passa er!!



Nu är man äntligen iväg till IKEA.



Titta man kom ut!



Sen så var vi iväg.



Kul det ska bli med att gå på IKEA.



Så var vi äntligen framme.



Vi började att äta när vi kom in till IKEA.MUMS!!!!Men var är sugröret?



Där kom ju sugröret.WHAOOO!



Astrött,borde sova jag.



Assistenten somnade just ifån mig hon.
Rummet skulle jag vilja ha. Min smak.Så fiiiint.



Drömgarderoben,men den kostar tyärr pengar.*suck*



Fina lampor skulle vara soft till mitt vardagsrum.;)



När jag skulle fika så hade dom inga bestick och inge sugrör...



SKITDÅLIGT!!
Tumme ner genast!



Betalar min middag..



Sen vinkar jag glatt hejdå till IKEA.



Hem och hämtar laddaren i all hast.



Letar efter band som ska med på skrivarkursen idag.Som jag kom ihåg helt själv!



Så nu ligger den i väskan.:)



Fördriver dötrist i trapphuset.



Och assistent med.



När vi skulle åka så mulrade åskan till.....Den som jag hatar så mycket!



Nu var man på skolan äntligen. Pus på dig.;)



Assistent leker Grodan Boll.YES!



Mitt ex som också har en CP-skada som inta är dum han häller.Otroligt va?!!



Arbetar vid datorn.



Sista dagen före sommaren. Pice för en sån bra kurs!



Sen var vi på väg hem,äntligen.



Min middag bestod av lassange och gurka.



...Och isvatten förstås.



Katten hade saknat mig hela dagen. GOS!



Gos gos.Älskar dig kisse.



Tvärdöd efter en lång dag. *Snark*



                                                                                                             Nästa inlägg är forsättningen från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0