Utkast: Maj 15, 2011

En tröttsam morgon



Utanför mitt fönster regnar det. TRISST!!!



Yra omkring efterssom jag är frukosthungrig.:)

Jaja,mackorna är ju på väg.:)

Assistent har fått ner mina glaskupor.;)

Nu vart jag lite gladare. Fick ju i mig frukost.

Sotis han försöker ta sig en mumsbit han med.

Sr på tv...Min idol.



Han var med i nyhetsmorgon.:)



Trött efter frukosten.*Phu och snark*



Till och med katten är trött idag.Zzzz!

Assistenten lägger upp fika...



Assistenten noterar vad vi ska ta upp när "den nya" assistenten kommer.

Jag har inte köpt lampa än... Så därför borstar jag tänder i mörker.

Jag märkte att min tandborste inte gick så bra,så därför ladda jag den.;)

Passade på att sitta vid datorn en stund,blogga såklart.... Så blev det isvatten förstå....


 

Innan en nya assistent skulle dyka upp.

Efter vi hade gått igenom mina rutiner så åt jag lunch.Nyttig lunch!



Eftersom katten var gnällig så fick han kattmynta.

Se gjorde min assisten en smootie åt mig.;)

Det smakade ju inge vidare.



Sen vart jag ensam ett tag.Vilket är trist men men...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0