Träning.:) 2011.05.07

Igår tränade jag kondition och att träning har gett resultat. Jag har tappat nästan 4 kg vilket det känns och jag är så nöjd. Nu ska jag äta 2 korvar med bröd,sen ska jag konditionsträna på gymmet igen. Vilket är skitbra!
Jag äter inte så mycket ute längre och äter inte så mycket chips,läsk,kakor och godis längre. Händer ibland att jag tar det,men jag kör hårdare på gymmet då.
 Vi har skrubbat ballkongen ren med. Den var grå,men nu är den vit och fin.

Jag har svårt med min balans,men det underlättar med hjälp av rätt kost och träning. Det gäller att vara mottoverad till det.;)
Kvällen blev lugn efter träningen.Jag tog en dusch,åt mat och såg på tv. Vi såg på postkodsmiljonären och kvällen är din.Det blev chips och läsk till och det var jätte gott.
Nu ropar sängen på mig.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0