tisdagen den 24-05/11

God morgon läsare.:)



Borsta borsta borsta!



Sen var man fin!



Jag vill ut,matte.



De vanliga frullen.



Raggardusch.Yes!



Är det du som är trollet?



En ny assistent till.Woaw!



Går 30 min





Resultat.



Cykla 10 min



På väg hem. Jippi.



Affären i S:t Per gallerian. Mycke fina saker här.



Fina domkyrkan.



Kyrkautan torn. Men jag ska ändå gifta mig där.:P



Fina gammla hus



Vill bo där ja.:)



Lilla älskade farmor. Saknar dig så förfärligt mycket!



Tråkigt detär när hon inte finns längre. snyft*



På minneslunden såg vi två harar. Visst är dom fina?!



Hem till maten.



Mmm,gott.



Mys med kissen.Going!



Dusch srår högt i kurs....Alltid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0