Morgon och efter lunch och vid tretiden.;)

Så börlar dagen äntligen. Starskottet på danna dag...



Katten trampar runt som en tok...



Fan, har du donna hemma???



Hur skulle jag veta det?Öhh......



In i badrummet...Här ska kammas!



Som vanligt kliar det på ryggen med.GGGHHAAAA!!!



Sen ska Deon på i högst fart...



Nu är ser man ju anständig....



Men vem står i köket och tittar i mitt kylskåp?J o min assistent.;)

 

Oh här kommer frukosten som dessutom har ben.



och the med sugrör såklart.



Och jag är inne i tven som vanligt.

Jag tittar ju såklart på...Efter tio.



Assistent tar över så jag kan äta.(svårt att hålla i mackan)



Försöker få i min de lilla mackan.(även om det är svårt)



WOW! Jag lyckades...



Även om det tog sin lilla tid.



The...Ska också ner...Mmmm!!



Assisten hjälper mig att planera och gör listor på regler som ska gälla hos mig...



Här ska inte tid slösas. Här varde tandborstnig i ljus till och med...WHII!!!



Tyckte håret såg flott ut så jag fick tvätta håret i handfatet.

På med smink...



...och lite mer...



Sen skor och skenor på.

Sen gick vi.



till hissen.



Sen var vi på väg.



Fy vad hungrig jag är..



Så vi hamnade på....



Där vi åt en meny.



Mums gott!!



Sen började regnet.



Så blev det en fika till.



Nu bär det av till tränig



och det är toppen tycker Amanda.


                                                                                                                                  Forstsättningen förjer ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0