ny dag och nya möjligheter.

God morgon världen



Tvätta mig under armarna, inte lukta ursch stå högt i kurs ;)



Påklädd och klar för frulle.



Telefonen ringer, vem kan det vara?



Frukost, hungrig.



Bortsa tänderna, Så jag kan pussas hela långa dagen ;)

Ner på stan.



Pengar, pengar eller inte pengar?



Drog oss hemmåt satte mig vid datorn i väntan på lunch.



Innan lunch mys med Sottis.



Lunch på ballen. Sköööönt.



Fiin.



Klar för att möta upp Elin på gymet. För ett hårt träningspass.



Väl där var det bara att hoppa på cykeln, för nu far vi :P



Go,go, go. Min personliga assistent blev helt plötsligt min personliga tränare peppa upp mig på bandet i hela 30 minuter. Bra kört av mig.



Smakprov.



Vi busade på väg hem från Friskis.



Väl hemma, helt slut.



Middag stod på schemat och middag blev det.





Som vanligt var min alldeles egna Per på tvn.



Eftersom att det är fredag så blev det chips och..


Gooooodis.



Så ska det låta så klart.



Mys med Sottis återigen. Han är så go.



Jag och min tokiga assistent säger god natt världen. Vi hörs imorgon bloggen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0