Lunch/Lördageftermiddag



Grejar vid datorn lite.:P

Borstar tänderna i mörker efterssom lyset gick...Lukta gott i mun om man ska träna ju.;)



På väg till mitt gym.:) Härligt väder.;)



Så var jag framme där jag skulle träna...



Jag vart hungrig så jag köpte med lite mellanmål innan träningen.



Så var jag igång med...Slitigt värre.GRRR!!!

 

Trampa på cykeln...Gäller att hålla i sig så man inte ramlar av...

På fatburner såklart...



Sen var det upp på gåbandet...:)



Kolla vad snygg jag blir.:D



Sen måste jag vila av allt slit så man blev aldeles svettig.



Sen var det styrka.Ta i för kung o fosterland.GRR!!!




Och hantlar... Suck!!! Jobbig assistent som pressar mig så hårt... MOOOHAHA!!



Tog en runda med permon...SVINTRÖTT!!!



Satt vid datorn. Phu äntligen hemma.*suck*



Sen gick jag hem och åt mat...



Utanför fönstret såg jag en gubbe med bröst... Asså på molnet.Men det had ändrat sig.



Tjuvkikade på bloggen från min assistents dator...



... Och såg på tv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0