Kamp mot grannar

Trött Lina vid frukosten. Kill my self.



Fick något godare att att tack och lov



Jag tog en runda med nagelsaxen,eftersom jag hatar långa naglar.



Dax att få nya sängkläder. Gött!


 
Sottis hoppar in istället för mig och ser att allt går rätt till.



Måste kamma till frillan. Man kan ju inte se ut hur som hälst.

Men mycket velande,så tog jag en dusch.

 

Dammsugas behövs när man har djur



Till lunch vart det pytt igen,mums. Säg hej till kineserna. HHIIIIIIIII!!



Sen vart det the...

Tröttare än vanligt sån här dag.



Tur att man kan se på tv. Jag kan ju inget annat än att hålla med henne.;) 



Bulla och the vid datorn.



Tog på mig lite eftersom jag frös.



Väntas räkcreps till middag. Gott.



Middan serverad!



Död Lina i soffan äter morot...



Efterrätt melon i skål. Gott.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0