Fortsättningen följer på sköna Söndag.

Sen åkte jag hem en stund.



Katten lekte med en burk,men han gav upp



Sen var det utgång igen



Åkte och köpte sallad,mums.



Titta jag kan bära kassar och köra samtidigt. Inte illa.;)

Jag var så snabb att jag hann åka till Furuvik och hämta kusinen. Hahaha!



My food. Yes!

Ligger och gör min plikt. Jag ska bli brun.



Kusin ligger i solen hon med.



Grymt törstig jag är.



Hem ljuva hem.



Lite äpple.



Sen kom Anders på besök.En jätte gullig klok kille.;)Och Sottis ska förstås ligga i knät.



jag åt lite rester när han var här med.Samt mys med katten.



Tittade på tv när han gick




Mysig romas  i poolen. Give me!



Trött Lina med kisse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0