En morgon vid tvn.

Morgontvätt under armarna. Luktar gott.


Klädde på mig och gjorde mig fin för dagen.
klädde på mig och gjorde mig fin till dagen .

Åt frukost framför tvn.
åt frukost framför tvn.

och vem var på tvn, joo the moniker !
och vem var på tv, joo the moniker !

myste med Sottis.
myste med Sottis.

tvättade.
tvättade.

sen bloggade jag.
bloggade.

ska jag äta frysta pommes?
ska jag äta frysta pommes?

nej, dom hamnade i ugnen.
nej, dom hamnade i ugnen.


Min assistent Elin lagar mat.
min assistent Elin lagar mat.

det här är min galna assisten Elin, ser hon farlig ut ? svar- neeeeeeeej!
det här är min galna assistent, ser hon farlig ut? svar- neeeeeej!

äter lunch!
äter lunch.

tänderna ska bli fina och rena.
tänderna ska bli fina och rena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0