En kall första maj.

En kall första maj.Katastrof! Det var ju så skönt väder för ett tag sen och nu ska man klä på sig igen.
Usch! Tur att man fick så god mat och gäster hos mamma på besök. Jo mat är gott,därför ser man nog ut som man gör. Rund och go!Gymmet ropar mitt namn. På tisdag ska jag på gåbandet igen. Skönt att gymma. Jag mår så jäkla bra efteråt då. Kryper man upp på gåbandet och så ställer man sig på bandet,sen går jag och det ända ordet man kan säga är öka! Strax är det nainatt.
Hänt med tven idag med. Helt otroligt. På kvällen såg jag på Magdalena Graafs livshistoria som berörde mig. Jag grät en skvätt.:`(
 Nu rullar jag in i min lyxförpackning och slår ihop mina blåa. Är så trött så hualigen!

God natters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0